تاریخ انتشاردوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۴۴
کد مطلب : ۵۴۲
۰
رژیم جعلی صهیونیستی به‌زودی رفتنی است
فاضل حیدری
در روزهای اخیر که تصویب قطعنامه‌ مجمع‌ عمومی سازمان ملل متحد در حمایت از درخواست فلسطین برای عضویت کامل در این نهاد بین‌المللی بر سر زبان‌ها افتاده است، ارتش رژیم ملعون و جعلی صهیونیستی حملات جدیدی را در مناطق مختلف نوار غزه ازجمله گذرگاه مرزی رفح انجام داده است. این رفتارهای گستاخانه رژیم جعلی صهیونیستی از چند بعد قابل‌بررسی است؛  از بعد اول اینکه ملت فلسطین به این بی احترامی پیش‌تر پاسخی کوبنده داده بودند و عملیات طوفان الاقصی گواه بر این مطلب است. از بعد دیگر این حمله رژیم جعلی صهیونیستی نیز سبب درگیری داخلی میان احزاب این رژیم منحوس می‌شود که برای خودشان زیانباراست. و بعد دیگر و مهم‌ترین بعد این است که چاه‌کن همیشه ته چاه است؛ آری،  رژیم منحوس صهیونیستی که همیشه سعی داشت تا جایگاه و نفوذ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در منطقه تضعیف کند خود امروز در بدترین شرایط ممکن قرار گرفته است و اعتراضات گسترده در غرب علیه این رژیم گواه بر این ادعای نگارنده است.
به عقیده نگارنده این نوشتار سقوط و محو رژیم صهیونیستی از جغرافیای منطقه، یعنی بازگشت مردم فلسطین به سرزمینشان و این همان موضوعی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای دامت برکات بارها به آن اشاره داشتند. معظم له در دیدار مسئولان نظام و میهمانان اجلاس وحدت اسلامى‌ در سال 1398 هجری شمسی فرمودند: «مکرّر در بیانات امام راحل (رضوان‌الله تعالی علیه) و بیانات مسئولین جمهوری اسلامی، محو دولت اسرائیل مطرح شده است؛ دشمنان این را بد معنا می‌کنند؛ محو دولت اسرائیل به معنای محو مردم یهودی نیست -ما با آن‌ها هیچ کاری نداریم- [منظور] محو آن حکومت است، محو آن رژیم تحمیلی است. «محو اسرائیل» یعنی مردم فلسطین که صاحبان واقعی آن سرزمین‌اند -چه مسلمانشان، ‌چه مسیحی‌شان، چه یهودی‌شان- خود صاحبان اصلی دولت خودشان را انتخاب بکنند؛ بیگانه‌ها و اراذل و اوباشی مثل نتانیاهو و مانند این‌ها را که واقعاً اراذل‌اند، از بین خودشان ازاله کنند، بیرون کنند، کشور را خودشان اداره کنند؛ محو اسراییل یعنی این و این اتّفاق خواهد افتاد. بعضی استبعاد می‌کنند که چطور مثلاً بعد از گذشت هفتاد سال [فلسطین مستقل می‌شود]؛ کشورهای بالکان و 9بعضی از کشورهای دیگر هم بعد از شصت سال، هفتاد سال که در تصرّف دیگران بودند مستقل شدند، برگشتند به ملت‌های خودشان؛ هیچ بُعدی ندارد. وَ ما ذٰلِکَ عَلَی اللهِ بِعَزیز؛ این اتّفاق خواهد افتاد. ما طرفدار مردم فلسطین هستیم، ما طرفدار استقلال فلسطین هستیم، ما طرفدار نجات فلسطین هستیم، ما یهودستیز نیستیم؛ در کشور خود ما عده‌ای یهودی وجود دارند که با کمال امنیت دارند زندگی می‌کنند.»
از طرف دیگر دیدگاه مشهور امام خمینی (ره) بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران در تشبیه اسرائیل به غده سرطان به واقع یکی از درست‌ترین و دقیق‌ترین نظرات درباره این رژیم جعلی است و در پایان این نوشتار باید این نکته بسیار مهم را خدمت خوانندگان محترم بازگو کرد که فرمایش امام خمینی (ره) یک شعار سیاسی صرف یا یک موضع‌گیری متعصبانه نبوده بلکه این فرموده ایشان یک سیاست اصولی مستظهر به آیات قرآن و منطبق بر جهان بینی صحیح اسلامی است که تمامی این اتفاقات اخیر در سرزمین های اشغالی بر آن صحه می‌گذارد. به هر ترتیب در پایان باید گفت که پیروزی از آن جبهه حق است و باطل به‌زودی رفتنی است.
https://talashnewspaper.com/vdcebw8nijh8e.9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما