تاریخ انتشارشنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۰
کد مطلب : ۵۳۶
۰
رعب و وحشت صهیونیست‌ها از پاسخ ایران
فاضل حیدری مدیرمسول
 
بعد از حمله تروریستی رژیم ددمنش صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق و همین طور حمله بازوی تروریستی این رژیم جنایتکار یعنی جیش الظلم در جنوب شرق کشور که با انجام چندین عملیات تروریستی سعی کردند تا آرامش کشور را به هم ریخته و این گونه به مردم کشورمان و جهان القا کنند که اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مانند ببر کاغذی است.  آری   با این اسم رمز تمامی رسانه های معاند فارسی دست به تخریب چهره و وجهه سیاسی و امنیتی و دفاعی نظام مقدس جمهوری اسلامی زدند، اما زهی خیال باطل و زهی امید واهی! همان گونه که خوانندگان محترم این نوشتار مستحضر هستند رژیم صهیونیستی در جنگ غزه شکستی مفتضحانه خورده است و اقتدار پوشالی این رژیم ددمنش بر همگان مشخص شده است.  مقامات این کشور به ویژه بنیامین نتانیاهو که موقعیت و جایگاه سیاسی خود را در خطر می بیند سعی دارد تا ابعاد گسترده تری برای نسل کشی خود در غزه به وجود آورد تا بتواند چند صباحی دیگر به مسند حکومت بنشیند.
حمله به کنسولگری ایران در دمشق نیز پروژه بلند پروازانه ای برای این سیاستمدار دجال صهیونیستی بود تا بتواند علاوه بر باز شدن پای ایران و آمریکا و حامیان غربی خود به جنگ بر نسل کشی در غزه نیز سرپوش بگذارد؛ اما زهی خیال باطل چرا که با رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای مدظله‌العالی این نقشه ها و توطئه ها همگی نقش بر آب شد و از زمانی که معظم له به این حملات واکنش نشان دادند تا زمانی که در خطبه های نماز پرشکوه عید فطر فرمودند که «در عرف جهانی حمله به کنسولگری و سفارت هر کشور، حمله به خاک آن کشور محسوب می‌شود و رژیم سرتا پا خباثت صهیونیستی باید برای این جنایت تنبیه شود و خواهد شد، آن‌چنان آتشی به جان مردم این رژیم پوشالی افتاده است که اقتصاد این کشور را نابود کرده و مردم از بیم حمله ایران تمامی مغازه ها را خالی کرده و به پناهگاه ها هجوم برده اند و در این چند روز اقتصاد این رژیم منحوس در معرض نابودی کامل قرار گرفته است و قحطی بی سابقه ای در این رژیم منحوس به وجود آمده است.
آری امروز ساکنان اراضی اشغالی دست به اعتراضات گسترده علیه نتانیاهو می‌زنند و خواستار استعفای او هستند و همچنین کاملاً از آینده ناامید شده‌اند و برخی از آن‌ها در حال مهاجرت به کشورهای دیگر هستند. همه میدانند که امروز رژیم صهیونیستی در شرایط ترس و وحشت به سر می‌برد؛ وحشت از اینکه پاسخ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران چه خواهد بود؟ به همین خاطر است برخی سفارتخانه‌های خود را در چندین کشور جهان تعطیل کرده است. در حال حاضر ما فاز اول پاسخ را آغاز کرده‌ایم و آن ایجاد فضای رعب و وحشت در اراضی اشغالی است و باید منتظر ماند و فاز بعدی پاسخ که همان تنبیه فیزیکی این رژیم است در چه زمانی رخ خواهد داد. به هر ترتیب در پایان این نوشتار باید عنوان کرد که رژیم ددمنش صهیونیستی از روی استیصال و درماندگی مقر دیپلماتیک کشورمان در دمشق را مورد حمله موشکی قرار داد؛  چرا که این رژیم منحوس در ماجرای طوفان الاقصی به شدت شکست خورده و به بن‌بست رسیده است و به خوبی می داند عقربه های ثانیه شمار پایان عمر منحوسش در منطقه را  به صدا در آمده است.
https://talashnewspaper.com/vdcht-nmd23nx.ft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما