تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۳۶
کد مطلب : ۴۹۷
۰
اصحاب رسانه بازوان توانمند صنايع در تحقق جهاد تبيين
پنجشنبه، 16 آذر 1402 - 14:53     کد خبر: 189783
در سال هاي پس از انقلاب شكوهمند ايران اسلامي دشمنان با استفاده از ترفندهاي متعدد از جمله ايجاد تفرقه ميان اقوام مختلف، ترور دانشمندان و مسئولان، تبعيد، تحريف و شايعه سازي درصدد براندازي انقلاب اسلامي برآمدند اما با رهنمودهاي مقام معظم رهبري توطئه هاي دشمنان كم رنگ و بي اثر شد
خوزنا:
در دنياي متمدن امروزي كه از آن به عنوان دهكده بزرگ جهاني ياد مي شود؛ عنصر خبررساني در بستر رسانه به عنوان يكي از اركان اثرگذار در كليه عرصه هاي اجتماعي، فرهنگي، سياسي و اقتصادي به شمار مي رود كه به هيچ عنوان نمي توان اين نقش پررنگ را انكار كرد.
 اگر دشمنان ديروز در خاكريزهاي دفاع مقدس با چهره اي بدون نقاب و شفاف با مجاهدان ايران اسلامي مي جنگيدند؛ امروز اين جنگ به صفحات كوچك تلفن همراه، تبلت و صفحات اينترنت كشيده شده است كه در اين ميدان راز آلود حتي چهره اصلي دشمنان براي ما نمايان نيست و اين مسئله نبرد را سخت تر مي كند.
در سال هاي پس از انقلاب شكوهمند ايران اسلامي دشمنان با استفاده از ترفندهاي متعدد از جمله ايجاد تفرقه ميان  اقوام مختلف، ترور دانشمندان و مسئولان، تبعيد، تحريف و شايعه سازي درصدد براندازي انقلاب اسلامي برآمدند اما با رهنمودهاي مقام معظم رهبري توطئه هاي دشمنان كم رنگ و بي اثر شد.
 دشمنان قسم خورده ايران اسلامي زماني كه در جنگ نظامي نتوانستند خدشه اي به امنيت كشور وارد كنند به راهبردهاي فرهنگي و ايجاد جنگ هاي نوپديد روي آوردند و از طريق شبكه ها، رسانه هاي تلويزيوني، مجازي و اينترنتي عناد و دشمني خود را با جمهوري اسلامي ايران ادامه دادند.
آخرين توطئه اي كه دشمنان در راستاي براندازي نظام جمهوري اسلامي ايران انجام داده اند؛ تحريم بي رحمانه اقتصادي، نظامي و دارويي است تا شايد از اين مسير بتوانند مردم ايران را از آينده روشن ايران اسلامي مايوس كنند اما دانشمندان و پژوهش گران ايران اسلامي ثابت كردند كه اين تحريم‌ ها مي تواند به نقطه عطفي در راستاي افزايش كيفيت و ميزان توليدات ايراني جهت كاهش وابستگي به كشورهاي بيگانه تبديل شود.

پروژه جديد دشمنان در راستاي مبارزه علني با انقلاب اسلامي ايران مايوس سازي مردم از افق پيش روي آن ها است و از هيچ راهي براي تحميل اين تفكرات خام به نوجوانان و جوانان ايراني فروگذار نكردند؛ اين مسئله رسالت خبرنگاران را به عنوان مجاهدان خاكريزهاي جنگ نوپديد براي مقابله با دشمن بيش از پيش پررنگ مي كند. خبرنگاران با انتشار اخبار اميد بخش و نشاط آفرين مي توانند در ميدان عمل با توطئه‌هاي فرهنگي دشمنان مبارزه كنند.
 يكي از ابتكارات سازمان بسيج رسانه كشور و بسيج رسانه استان خوزستان راه اندازي رويدادي فرهنگي تحت عنوان (( جام رسانه اميد)) با هدف انتشار اخبار سريع، صحيح، دقيق و اميد آفرين در جهت رفع شبهات اقشار مختلف مردم و مبارزه با تحريفات دشمنان است.
سال گذشته ۲۱ هزار دروغ و شبهه تنها توسط رسانه هاي معاند منتشر شد
مرتضي كارآموزيان، رييس سازمان بسيج رسانه كشور در نخستين رويداد رسانه اي «جام اميد » خوزستان از انتشار  ۲۱ هزار دروغ و شبهه توسط چهار رسانه معاند خارجي در سال گذشته خبر داد كه موجي از نااميدي را در كشور رقم زدند.
كارآموزيان در ادامه ذائقه مخاطبان ايراني را تهديد محور دانست و معتقد است كه با اين خطاهاي ادراكي پيشرفت هاي كشور، يا ديده نشده و يا با تاخير منعكس شود.

فولاد خوزستان جزء 10 شركت برتر دنياست
با وجود اينكه دشمن تلاش مي كند با انتشار اخبار جعلي در بخش صنايع، انتشار تصاوير دروغين از بسته شدن آن‌ها و بيكاري كارگران بذر نا اميدي را در جامعه بگستراند اما صنايع و شركت هاي بزرگ استان خوزستان در ملي‌سازي و كيفي سازي توليدات قدم هاي ارزنده اي برداشته‌اند.
علي محمدي، مدير عامل شركت فولاد اكسين خوزستان از ايجاد دو ميليون فرصت شغلي و ارزآوري فراوان توسط اين شركت سخن گفت و صنعت فولاد را به عنوان يكي از مولفه هاي اصلي توسعه كشور دانست.
به گفته محمدي شركت فولاد اكسين تنها شركت در خاورميانه است كه وظيفه توليد و تأمين برق را دارد و جزء ۱۰ شركت برتر دنيا است و جوانان در فولاد اكسين در هشت ماهه امسال موفق شدند حدود ۲۵ درصد رشد توليد را نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ارتقاء دهند.
خوزستان، شاهرگ حياتي اقتصاد كشور
شرايط ويژه خوزستان، اين استان را به شاهرگ حياتي اقتصاد كشور تبديل كرده است. بزرگ‌ترين ميادين نفت و گاز خاورميانه و جهان، صنايع پتروشيمي، نيروگاه هاي متعدد، تاسيسات فولاد و ذوب آهن، مزارع كشت و صنعت، دسترسي به آب‌هاي آزاد و بين‌المللي، رودخانه‌هاي پرآب كارون، كرخه، دز و … همگي ظرفيت‌ها و قابليت‌هايي هستند كه در كمتر استاني از كشور نظير آن را مي‌توان يافت.
پالايشگاه آبادان، مركز صنايع پخش نفت و گاز خوزستان، پتروشيمي بندر امام، پتروشيمي ماهشهر، گروه ملي صنعتي فولاد ايران، شركت فولاد خوزستان و ساير صنايع مانند كارخانه آرد اهواز و شركت كشت و صنعت نيشكر هفت‌تپه، تنها مثال‌هايي از صنايع بزرگ اين استان هستند. صنايع كوچك و كارگاه‌‌هاي نجاري، آهنگري و … متعددي نيز در اين استان مشغول فعاليت هستند. چرخ صنعت و اقتصاد ايران با تلاش‌هاي شبانه‌روزي مردم غيور خوزستان و پرسنل متعهد اين صنايع مي‌چرخد و بخش اعظم درآمد كشور (حدود ۸۰%) از اين استان زرخيزتامين مي‌شود.
  #شهيد_محمود_صارمي
#پيشرفت_خوزستان
#پيشرفت_ايران
#ليگ_رسانه_اميد
https://talashnewspaper.com/vdcd250o6yt0n.a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما