تاریخ انتشاردوشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۲۷
کد مطلب : ۴۸۱
۰
فرمانده مرزبانی: هرگونه تحرک در مرزهایمان را قاطعانه پاسخ می‌دهیم

فرمانده مرزبانی کشور با بیان اینکه به زودی معابر مرزی استان‌های مرزی کشور بازگشایی می‌شود، گفت: هرگونه تحرک در مرزهایمان را قاطعانه پاسخ می‌دهیم.

 خبرگزاری تسنیم از بانه، سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی فراجا امشب در حاشیه همایش رزمایش فرماندهان هنگ‌های مرزی استان‌های آذربایجان غربی، ایلام، کرمانشاه و کردستان که در بانه برگزار شد؛ هدف از برگزاری را تبادل نظر، اطلاعات، تجربه و برنامه‌ریزی بهتر جهت مقابله با دشمنان عنوان کرد.
وی از مبارزه بی‌امان با متجاوزان‌ مرزی و کسانی که بخواهند امنیت مرز را خدشه‌دار کنند، خبر داد و گفت: نیروهای مرزبانی در اوج آمادگی و اقتدار بوده و هر گونه تحرکی از سوی دشمنان در نوار مرزی را سخت پاسخ خواهند داد.  
فرمانده مرزبانی فراجا با اشاره به لزوم افزایش امکانات و تقویت تجهیزات،در نوار مرزی تصریح کرد: بالابردن توانایی و امکانات جهت تامین امنیت مرزها و خدمت بهتر به مرزنشینان در دستور کار قرار داد.
وی افزود: در همین راستا امروز بیش از 6 پاسگاه و تعدادی برجک برق‌دار شد و ارائه خدمات همچنان ادامه دارد.
گودرزی بیان کرد: رساندن آب و برق به پاسگاه‌ها باعث بالابردن آستانه تحمل، ماندگاری سربازها و نیروهای کادری در این واحد مرزی و ایجاد شوق و ذوق در وجود آنان و تلاش بیشتر در جهت حفظ و برقراری امنیت مرزهای استان شده است.
وی بر ضرورت رفع مشکلات و منتفع شدن مرزنشینان از منافع مرزی و بازگشایی معابر مرزی هنگه‌ژال بانه و شیخ صله کرمانشاه تاکید و عنوان کرد: در همین راستا در آینده نزیک بازگشایی معابر مرزی "گله‌سوره بانه و سیف سقز، قاسم‌رشت در شهر میرآباد آذربایجان غربی، شوشمی پاوه به سمت نوسود و تیله‌کو کرمانشاه" باز خواهند شد.
فرمانده مرزبانی فراجا با بیان اینکه با بازگشایی معابر مرزی مردم از مزایای و درآمد مرزی برخوردار خواهند شد، هشدار داد: البته دیگر از هیچ کسی نمی‌پذیریم که در طول شبانه‌روز و در ساعات مختلف بخواهد از مناطق ممنوعه و قرمز مرزی که قانون مشخص کرده است، عبور کنند.
https://talashnewspaper.com/vdcgrq9t4ak97.pra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما